fbpx
Oldal kiválasztása

Az Instagram 2010-ben alapult, rohamos fejlődését észrevéve 2 éven belül le is csapott rá a Facebook, pontosabban Mark Zuckerberg, és a mostani értékéhez képest egy potom összegért vásárolta meg. Pontosan emiatt rengeteg hasonlóságot fedezhetünk fel a két platform között.

Az Instagram kezdetben kizárólag képek megosztására szolgált, népszerűségét elérve a legnagyobb képmegosztó portál lett, és nem volt vetélytársa. Egy idő után a társadalom is hozzászokott, hogyha a képmegosztás gondolata merül fel, akkor Instagram! Emiatt a többi platformon ezzel arányosan megcsappant a feltöltött képek száma.

A mai világban sokkal nagyobb érdeklődést mutatunk a képek és videók felé, mint a hosszan megfogalmazott blog szerű posztok iránt. Ezt követve továbbra is nőtt az emberek ingerküszöbe, és megjelentek az 1 perc hosszúságot meg nem haladó videók az Instagramon. Azóta az insta sztori, és az IGTV is mindennaposnak számít, a sztorizás lehetőségét pedig importálták a Facebookba is, és természetesen a Messenger is megkapta.

Olyannyira unalmassá vált a szöveg, hogy Facebookon is percenként találkozhatunk képként feltöltött feliratokkal, amik egy feltűnő hátteret kaptak. Ezeket jóval nagyobb arányban olvassák el a felhasználók, mint egy egyszerű szöveg blokkot.

Összegezve a legtöbb ember eléréséért jelen kell lenned az Instagramon, és ismerned kell minden olyan lépést, ami segít minél több ember megmozgatásában! Ebben lesz segítségedre ez a videó, ami egy kis trükk az Instán, hogy miként tudsz külső linket megosztani a követőiddel.

A lecke hossza:
       22 perc