fbpx

01 – Ideális vásárló

Részletesen körbejárjuk az ideális vásárló meghatározásához szükséges tudást és egy konkrét sablont is adok neked ahhoz, hogy saját magad is megcsináld végre a saját ideális vásárló dokumentumodat. Amíg ez nincs kész, nagy eséllyel minden marketing megmozdulásod ötletszerű lesz.

Vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy finom homokként fog átperegni a vevőszerző szitádon az összes potenciális ügyfél, mert magad sem fogod tudni kiszúrni, hogy kire is vadászol pontosan.

Cselekvési terv

A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.

Ez a legapróbb feladatokat is tartalmazza, így garantáltan nem marad ki semmi! Sőt, akkor is használhatod, ha te alapvetően inkább kiszervezed a feladatokat. Ilyen alapos útmutatókat talán még sehol nem láttál.

<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>

Feladatok

A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!

Töltsd ki most az Ideális vásárlói Sablont a saját vásárlóid adataival!
<< Itt tudod letölteni >>

 

Segítség:

  • ha elakadsz, próbálj meg pár olyan ügyfeledre koncentrálni, akik számodra az ideális vásárlók
  • ha még így is nehezebben megy, vedd fel velük a kapcsolatot!

A Villám Vevőszerző programunk teljes példáját pedig itt tudod letölteni.