fbpx

03 – Értékesítési oldal készítés

Igazán jó értékesítési oldalt készíteni egyáltalán nem könnyű, ezért ne bánkódj, ha eddig nem sikerült megalkotnod azt a verziót amivel igazán elégedett lennél. Ez az anyag éppen azért született, hogy segítsek neked olyan sales oldalakat készíteni, amelyekkel szemmel látható módon gyarapítod a bevételed!

Ebben a tananyagban összeszedtem neked azokat a leggyakrabban használt legókockákat, amelyből a legsikeresebb értékesítési oldalak (=sales oldalak) felépülnek. Ha legközelebb valamit el kell adnod, akkor csak csapd fel ezt a cikket és egyből lesz miből építkezned!

Mielőtt azonban belecsapnánk a lecsóba, még két fontos dologról beszélni fogok:

  1. Van két összetevő, amire még az értékesítési oldal elkészítése előtt szükséged lesz – mindjárt mutatom mik azok és hogyan tudod elkészíteni őket
  2. Szeretnék szót ejteni egy gyakori tévhitről, amit ha nem versz ki a fejedből, komoly pénzeket fogsz az asztalon hagyni: “a sales oldalak manipulálnak, én pedig azt nem akarom!” <— elmagyarázom, hogy ez miért fogalmi tévedés, mindenképp olvasd el!

Ha ezekkel megvagyunk, mutatom a sikeres értékesítési oldalak építőkockáit.

Nem csak egy gyakorlatias legókocka készletet fogsz kapni, hanem hozok magyar példákat is, mindenféle termék és szolgáltatás értékesítéséhez.

Úgy gondolom ez az egyik legteljesebb és leggyakorlatiasabb magyar tananyag a témában, szóval készülj. Nem 5 perc lesz sem elolvasni, sem meghallgatni, sem pedig megvalósítani az értékesítési oldaladat!

De ez persze neked nem gond, igaz?!

Cselekvési terv

A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat. 

<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>

Feladatok

A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!

  • Fogalmazd meg a terméked fő ígéretét! Kinek ígérsz és pontosan mit?
    • Például: Az én vállalkozásom a…(miben?).. segíti a ..(kiket?…)
  • Tervezd meg és rajzold le a te a saját építőkockáidat! Ha elakadsz, itt a segítség, hogy milyen építőkockákra van szükséged:
    • Egy fő ígéret: mi az, amit nyújt a portékád a vásárló életében?
    • Említsd meg a problémákat / vázold fel a pozitív jövőképet
    • Mutasd be a termékedet az előnyei mentén
    • Ide jöhetnek még olyan további termékkel kapcsolatos információk, amik elengedhetetlenek a megértéshez
    • Kinek való leginkább? Erősítsd meg az ideális vásárlót
    • Mutasd be az ajánlatod bónuszait!
    • Jöhet az árprezentáció
    • Ha van részletfizetés, itt jelenítsd meg
    • Első CTA – azaz vásárlási lehetőség gombja
    • Magyarázd el a garanciákat
    • Kommunikáld a limiteket
    • Ha támogatsz valamilyen ügyet, itt beszélj róla
    • Gyakran Ismételt Kérdések
    • Hitelességnövelő elemek
    • Kinek való és kinek nem?
    • Kifogáskezelés

Ha lentebb görgetsz, további ötletek várnak az egyes szekciókhoz! Sok sikert!